fredag 8. mai 2009

Solstrålen. 16.september 2008


Vi har delteke i pilegrimsmessa i katedralen. Heilfransk messe med ein prest på jobb som er borte så snart messa er over.
Vi vert verande inn i kyrkja ei stund til. Pilegrimspassa skal ha sine stempel.
Her er mykje spanande å sjå for ein kyrkjefreak. Eg ruslar rundt og nyt mange detaljar i interiør og utsmykking.

Når sola er ferd med å gå ned, sit eg ved utgangsdøra i vestenden.
Eg er vend mot høgalteret i aust, og bak meg, oppe på veggen er det store og runde rosevindauget.


Med eit vert eg var ein solstråle som kjem inn i den mørke kyrkja gjennom vindauget bak meg.
Sakte glir han nærare høgalteret etter som sola dalar ned.


Solstrålen flyttar seg sakte mot krossen på alteret.
Så er han der.
Korset på høgalteret gløder i halvmørkret ei stund før lysstrålen sloknar og er borte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar