lørdag 15. mai 2010

Vårblomemarker

Så grønn en drakt, så rik en duft har smykket dal og enger!
Nu strykes ømt av lys og luft de fagre urtesenger.
Hør lundens sus og bekkens brus forkynne hva som kommer.
Omsider blir det sommer!



Eg har vore på fotojakt siste veka.
Det er bilete av vårblomsterenger som har lokka meg.
Kvitveisen har vore den lettaste å finne, no når den pryder både skog og mark med sitt kvite blomeflor.
Denne kvitveisenga fann eg ute i Katavika, nord om Rjåneset.


Den kvite Gauksyra lagar ikkje slike store blometeppe, men ein kan finne store tuer av dei.
Denne kom eg over på veg opp mot Kyrkjesteinen i Skorgeurda.


Eg har i minnet mitt, bore med meg nokre bilete av gule Kusymremarker.
Eg trudde eg skulle finne dei ute på Gurskøya. Og det var ein av grunnane til turen i gårkveld.
Men nei. Eg fann dei ikkje.
Men eg fekk eit tips om ein stad nærare heime.
Tidleg i dag morgon var eg der, og der var dei.
Om ikkje gule marker, så i alle fall mange tuer av den kvitgule vårblomen.
Midt mellom mengder av kvitveis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar