onsdag 26. mai 2010

Tur til Bjørka

Ein dag går mot sin ende.
Det var klår himmel på morgonen, men skya meir og meir over.
No på kvelden, når sola snart vert borte bak Blåfjellet, er himmelen igjen mest skyfri og blå.


Eg merka det når eg kom meg på føtene denne morgonen, at dette vert ein tungpustardag.
Vi fekk triveleg Isak-vitjing frå morgonen, og når mi kjære i middagstida tok han og hundane med på trilletur. Så sette eg meg føre å ta litt lungetrening.
Målet var Bjørka. Men eg hadde ei von om å passere den. Kanskje eg kom meg heilt opp i skoggrensa?

Så langt kom eg ikkje, men ei 50 høgdemeter over Bjørka vart det.
Då såg eg regnet sør i Dalsfjordfjella, og framme i Kvandalsfjella.
Eg har ei tru på at eg er vasstett, men er likevel ikkje så veldig glad i å verte regnvåt. Derfor vart det vendereis ned lia igjen.
Men kanskje eg kjem opp over skoggrensa neste gong?


Dagen sin blome er Skogfiolen, som byrjar farge skogbotnen blå, inne mellom all kvitveisen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar