torsdag 25. februar 2010

Limone

I desse tider då støyten (for å bruke eit gamalt ord på elkrafta) er så rådyr, er det godt å ha ein omn å elde i. Medan ein hissar seg opp over urettferda i att dei som har bestemt dette, slepp undan med tiandeparten i pris. Var det staumsparing det gjaldt, då burde prisen vere høgst der dei brukar mest. Der det bur flest i landet.
Men som sagt, ute er det minus 7, og då er det godt å ha ein omn å elde i.

La meg heller ta meg ein tur til Limone, medan eg likevel sit her framfor omnen og varmar meg.

Køyrer vi nordover stranda til Gardasjøen, bort frå Siminone, dukkar etter ei stund ein ny, liten, by opp. Det er Malcesine. Herifrå går det båt over sjøen til vestsida og til Limone.
Men først skal magen ha sitt. Vi tek inn på ein liten retaurant. Mat får vi, og ei oppleving av korleis ein italiensk kelner sjarmerer kvinnene. Ein hadde visst trengt eit lite kurs i den kunsten, noken kvar.
Dei lagar skinnvarer i byen.Flotte skinnjakker også, men eg motstår freistinga til å tøme lommeboka for Euro.

Så er det tid for båtturen over sjøen. Snart forsvinn Malcine bak festninga ute på neset, og eg vender augo mot vestsida. Bratte fjellskrentar stuper ned i sjøen.
Så kjem vi nærare, og under stupbratte fjell, i nokre bratte bakkar opp frå stranda, ligg Limone.
I floga ovanfor husa er det montert fangnett for å ta fallande stein.
Og innover stranda, mellom husa, er det sett av plass for hagar med sitrontre.
For det er dei lever av her, sitron og turistar.


Ein liten, sjarmerande by ved Gardasjøen.



Suvenirar høyrer med, og her må det verte den vidkjende limonaden frå Limone.
I alle fall seier guiden at den er vidkjend.
I motsetnad til vanleg limonade kan ein verte litt ør i hovudet av Limone-limonaden, så eg bør ikkje køyre bil etter å ha smakt på den, seier ho vidare.
Akk ja.
Flaska er fire år no.
Sidan det framleis er gyldne dråpar att på den, så reiser det seg to spørsmål.
Likte eg ikkje smaken på Limone-limonaden?
eller:
Er det min bruk av slik ør-i-hovudet drikk som er for liten?

Fasitten vert ikkje gitt her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar