lørdag 13. februar 2010

Er det draumen, kjære?


Minnest du denne, kjære kone?
Flott, ka?
Dette hadde vore noko anna enn Forden å køyre på handletur til Amfi med.

Eg hadde nok kome meg ned i setet bak rattet, seier du, men du er i større tvil om eg hadde kome meg ut av setet igjen?
Eg er redd du har rett der. Det ser faretruande lavt ut. Det er nok som å sitje heilt nede på vegen det der.

Kanskje eg kunne fått sett inn eit katapultsete?
Du ler?
Du ser for deg kallen i den utskytinga?
Med flagrande hender og føter.
Det hadde nok vore litt av eit syn.
Å, du trur eg hadde kome på førstesida i Møre Nytt då?

Nei, så er den ikkje noko for oss to gamle då.
Men lekker er han, denne Lamborginien, om han ikkje er laga for gamalt folk.

Kanskje den kunne vore noko for han Guttorm lensmann?
Øvrigheita bør då køyre standsmessig.
Ein skikkeleg politibil med stil det der.
Du trur ikkje lensmannsbudsjettet dekker eit slikt køyretøy?
Nei, for ein landsens lensmann har nok ikkje noko slikt prioritet hos justisministeren.

Men vi er vel samde om at den er flott?
Er ikkje vi?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar