onsdag 10. februar 2010

10.02.2007

Eg vakna til ein gråkald dag. Fineværet frå i går var bytt ut med skya himmel og nedbør aust i Kvandalsfjella. Og Yr melder meir snø utover dagen.
Derfor går eg i dag i arkivet.

Til ein solskinsdag tre år attende.
Då var det klår himmel og kaldt.
Fjorden var islagd, og det skjer ikkje kvart år.
Eg gjekk meg derfor ein tur ned i fjøra for å finne nokre motiv å feste til databrikka.

Fjorden ligg gøymd under ei kvit og jamn isflate. skinande i sollyset.

Og i den isdekte fjøra strevar steinane med å bryte gjennom isen.

Medan eg er der kjem ein godsbåt på veg til terminalen på sørsida av fjorden, og bylgjene lagar sprekker i isen.


Og då kjem elvestraumen, som renn utover på mi side av fjorden, til, og byrjar å arbeide med sprekkene. Snart er den glatte, jamne, isflata vorten til små og store flak med drivis, på veg ut fjorden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar