mandag 24. august 2009

Mandag. Dagen over

"Det mørkner over heien, og natten stunder til. Da stenger jeg for stall og for låve", heiter det i eit vers av Arnulf Øverland.
No har eg ikkje noko å stenge for, men første del av verset høver i alle fall, for ute mørknar det over Byåsen.
Det er ein stille dag på rom 909, Hjarteklinikken på St.Olav som går mot natt.

Eg har vore trøytt i dag. Det er vel den litt korte natta som har sett sine spor.
Doktor Ose i legevisitten sa ikkje så mykje utover at eg på St. Elisabeth er sett opp på prioritert liste. Med andre ord kan eg verte overflytta dit for operasjon før helga, pluss / minus.

Det eg skreiv om røntgen tidlegare i dag var litt feil. Det var ikkje hjartet dei skulle ha røntgenbilete av, men lungene. Dei vert lagt flate under operasjonen, og eg vil puste med hjelp av ei pustemaskin. Derfor treng dei å vite korleis det er med mine lunger.

Elles byrjar det å fyllest opp med senger i korridoren. Helga er over.
Han frå Ulstein som kom i natt, hamna raskt på undersøkelsen i dag, men er ikkje komen attende enno.
Den andre som kom i natt må vente til onsdag før han kjem på bordet.
Tredjemann som skulle reise heim i dag, har fått utsett heimreisa nokre dagar.

Så, -- ein roleg dag. Ein ventedag.
Har lest ut " Jeg forbanner tidens elv". Lat gå at ho har fått Nordisk Råd Pris og eit par andre høgt verdsette prisar, og rosande kritikkar i mange land.
Eg har lest den. Den er sikkert ei bok som vil leve nokre år, men -- den trefte ikkje meg. Beklager Per Petterson.

TV underheld med fotball i kveld. Brann taper visst mot Sandefjord. Ikkje den store entusiasmen framfor skjermen. Det vert vel meir engasjement seinare i kveld når Rosenborg møter Real Madrid.

Nei, eg får finne eit vakkert bilde frå Nesje til å avslutte denne dagen med.
Begge gutane er skulegutar no. Den yngste byrja for nokre dagar sidan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar