mandag 16. juni 2014

Der skulle eg ha vore, men..

...eg gjekk forbi.
Eg har opparbeidd ei lita ( andre vil kanskje sei; stor) interesse for gamle kyrkjer. Både her heime og i andre land. Det er nok vandringane i Frankrike og Spania har utløyst den interessa. Det har hendt at eg først etter å ha vore ein stad, har oppdaga at der var det ei kyrkje eg skulle ha sett, men som eg hadde gått forbi. Då har eg opplevd ei slags kjensle av å ha tapt noko. I sær når eg veit at eg aldri vil kome attende til den staden.
Slik og under vandringa på Camino de San Olav. Noko til sides for Ausines-grenda ligg der eit gamalt kloster. Kyrkja der er, etter det eg har sett på verdsveven, vakkert utsmykka med relieffar. I sær hovedinngangen. Det er San Quirce kyrkja. Men diverre så låg den så langt unna St.Olavsvegen at det ville ta for mykje tid for meg å gå til den. Og då hamnar også den inn under kyrkjer eg gjerne skulle ha sett, men som eg må vere nøgd med å sjå bilete av på verdsveven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar