onsdag 5. mars 2014

Ny hobby tru?

Kva skal ein med avslutta yrkesliv fylle dagane med tru? Vel, eg har ikkje hatt så store vanskar med den saka. Det har vore pilegrimsvandringar, prøve å lære spansk, interessante bøker, vere litt turist, litt uteaktivitetar, familevitjingar. Og om eg skulle gå heilt tom, så har eg fire små i huset som gjerne vil ha litt tid frå besten, sjølv om det nok er besta som har største romet hjå dei.
Men etter eg kom heim frå øya syd i havet, har eg prøvt meg på noko som er nytt for meg. Baking og matlaging.Det siste kom eg så smått igang med for nokre år sidan då mine døtre pressa meg til å prøve. Det har resultert i at eg har nokre få enkle rettar som eg kan by mi kjære på. Men ikkje noko avansert omnsarbeid, takk. Kjøkenarbeid har aldri fått nokon høg prioritet hjå meg.Skulekjøken vart aldri eit av mine favorittfag.
Men no har eg så smått prøvt meg. Det første eg prøvde meg på var ein rett eg likar godt, spansk potetomelett, Tortillo Español, og den vart faktisk god. Det var den ikkje alle gongane på øya der sør.
Men brød er ein viktig del av vårt kosthald, og sidan magen min ikkje er særleg glad i kjøpebrød, så har eit krav til mi kjære vore heimebaka brød. Og ho har prøvt seg på ulike blandingar dei siste åra, og kallen har vore vel nøgd. Sjølv prøvde han seg ein gong, men resultatet vart heller mislukka, så det vart med den eine gongen. Men no har han funne ein måte å bake brøk på som sjølv "far" får til. Det var ei av døtrene våre som kom med eit brød av type eltefrie, og det fann eg så velsmakande, og det høyrdest ut til å ha ein så enkel bakeprosess, at eg kasta meg ut i ei prøvingsperiode.
Eg har enno att å få finne ut av hevingstid, og steiketid, før eg er heilt nøgd. Og ikkje minst, halde fingertuppane unna ei glovarn jarngryte. Det har vorte nokre svidde fingar. Men eg nærmar meg. Så spørst det berre om resultatet vert så bra at mi kjære på sikt let meg overta heile brødbaking, eller om ho helst vil ha styringa på kjøkensektoren sjølv? Kanskje han far vågar å prøve seg på meir avanserte saker med tida? Aldri godt å spå om framtida.

3 kommentarer:

  1. Innom deg av og til. Nå syns jeg du fortjener en oppmuntring! Stå på, "du må bare trene og trene og trene", som barnebarnet mitt sier. Dette blir nok gode greier! :)

    SvarSlett
  2. Imponerande! Du legg vel ut oppskrifta?

    SvarSlett
  3. Først må eg nok verte nøgd med bakinga mi, der har eg framleis eit stykke att. Men elles finn ein den under eltefrie brød på verdsveven.

    SvarSlett