onsdag 27. april 2011

Rhododendronen blømer


Sola skin frå ein skyfri himmel.
Det teiknar til å verte ein vakker vårdag.
Litt kjøleg no på morgonen, og graset er vått av nattedogg.
Men det endrar seg nok når solvarmen stig utover dagen.
Då må eg helst leite fram klipparen, og sjå om han let seg starte.
Det er tidleg å byrje på grasklippsesongen, men grannen har alt byrja.
Engkarsa er komen så langt at det er nett føre heile plenen vert lys lilla.
Så då er det vel berre å kome igang, om det framleis er april.

Eller vert det til at eg let engkarse vere engkarse, og set meg i godstolen med ei bok istaden, og nyt sola og varmen?
Kvelden får vise.

Og når sesongen for plenklipp er over for dette året, ut på hausten ein gong, får mi kjære og eg gleda over å verte besteforeldre igjen.
Den gleda feirar eg med blodraude rhododendronroser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar