fredag 3. august 2012

Mi tid

Så er eg snart ferdig med mine første sju tiår,og skal byrje på nedtellinga av det neste. Det åttande. Kva dei har i famn kan eg nok undrast på, men kva det vert må eg heldigvis finne meg i vente på. Eg trur heller ikkje at eg hadde tolt å kjenne det. "Alla desse dagar som kom och gick, inte visste jag at det var livet." Slik skreiv svenske Stig Johanson. Det er vel ofte slik at ein drøymer om dei spesielle dagane og hendingane. Men det er dei "grå" kvardagane det er flest av, og det er dei som formar livet. Draumar om det spesielle kan vere fine å ha, men gjer draumen om dei kvardagane grå, då treng eg kanskje å erkjenne med Stig Johanson at det er alle desse dagane som kjem og går som er livet. På vårt kjøken hang der ei poselensplate med eit sitat av danske Piet Hein " Husk å glemme bagateller, husk å fatte hva det gjelder, husk å elske mens du tør det, husk å leve mens du gjør det." Det trur eg vil vere eit godt motto å gå inn i mitt neste tiår på. Her eg sit i fagre Romsdal saman med mi kjære. Og med born og svigerborn, og mange borneborn rundt meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar