lørdag 5. juni 2010

Eit bilete av Gud?

Eg les i media at SV og grupper innan AP, med sterk støtte frå media og sentralt plasserte personar innan regjering og statsmakt, ynskjer ei endå sterkare sekularisering av det norske samfunnet.
Gud skal berre vere tilstades i den private sfære. Og for å få det til, må religiøse symbol, i alle fall kristne og jødiske, bort frå det offentlege rom som skule og barnehagar.
På motsett side av det religiøse, vert det nye og sekulære samfunnet sikra rom gjennom at homofile og andre nymotens samlivsformer vert framheva som likeverdig med det familiesynet som har vore samlande i landet vårt gjennom årtusena.
Og i dette spelet er borna ei viktig målgruppe, for det er gjennom å påverke og endre borna sitt syn at det nye sekulære samfunnet skal formast.
På same måte må liberal teologi framelskast, medan den gamle (konservative) teologien og livssynet er samfunnsfiendtleg og må trykkast ned.
Les eg mellom linjene.

Det synest meg som at dei prøver på det same som sovjetmakta prøvde på i 70 år utan å lukkast. Å skape ein stat der Gud er radert bort frå samfunnet.
Og eg undrast.
Kva slags bilete er det dei har av Gud.?
Det kan ikkje vere noko særleg positivt, så mykje arbeid som dei legg ned for fjerne han frå vårt folk.


Eg tok eit bilete av eit lite myrhol, inne i ein skog.
Vatnet var mørkt, og i ferd med å turke inn.
Graset rundt var brunt og visent.
Ingen grøn og frodig grasbakke som innbaud til rast og kvile.
Bak stod granskogen mørk.
Mørket der inne vart berre brote av nokre lysstrålar som braut seg veg mellom greinene på trea. Eg kunne sjå refleksar av dette lyset spegle seg i det mørke vatnet.

Er det slik deira gudsbilete er?
Då er det kanskje ikkje så rart at dei ynskjer å fjerne det religiøse, og Gud, frå det offentlege rom, og frå den oppveksande slekt.

Men er dette biletet av Gud sant?
Det er i alle fall ikkje det biletet eg har av Gud.
For Gud er då så mykje, mykje større og annorleis enn bilete av myrholet fortel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar