fredag 4. september 2009

Onsdag. Kveld

Eg vart oveførd til St.Elisabeth Hospitalet i denne formiddagen, og teken vel imot av ei søster. Ho skulle ha ansvaret for meg framover. Ho viste meg romet og senga mi. På romet låg det alt ein triveleg kar frå Rindal, som eg hadde prata ein del med under dagane på St.Olav. Han var igang med dei innleiande fasane til operasjonen. Søstra tok meg med på ei runde i pasientavdelinga på hospitalet. Då fekk eg og møte den andre pasienten ho hadde ansvaret for å fylgje opp, ei kvinne med mykje humør frå Oppdal.
Søster gjekk igjenom kva som venta oss framover. Attende på romet fekk eg meg ein liten prat med romkameraten, før eg vart henta for grundig barbereing av overkropp, lyske og føter. Så no er eg topp moderne. Nesten utan hår på kroppen.

Måltida vert servert i daglegstova, og under middagen ser eg Bodil stå ute i gangen.
Det kjendest godt. Ho får leige eit av roma i pasienthotellet i første etasje.
Romkameraten min har fått utsett operasjonen, og er sett opp på ny som den første i morgon. Dei tek fire kvar dag, men brot i det oppsette kan skje.

Vi sit mykje på daglegstova utover dagen og pratar saman, og har det rett triveleg.
Innimellom vert eg henta inn til samtale med narkoselege og operasjonslege. Eg får vite at eg er sett opp som nr. 4. Dvs at eg vert henta før kl.12.00
Eg kjenner meg heilt roleg og trygg nå eg seier god natt til Bodil og går til ro denne siste natta før....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar