fredag 4. september 2009

Torsdag. morgon

Eg har korkje fått vått eller tørt sidan midnatt.
Og eg er godt orientert om kva som no skal skje.

Det har vore teke blodprøver før operasjonen + lungerøntgen og EKG /(hjerterytmeprøve)
Så har eg hatt orienterande møter med kirurg og narkoselege.
I dag skal eg vegast så dei kan ha kontrol med kor mykje væske som lagrast opp i meg under operasjonen Den skal ut at etter eg er ferdig.
Så får eg ei likegladsprøyte ca 1 t før.

Operasjonen tek normalt 2-3 t men kan variere.
Etter operasjonen kjem eg på overvaking på intensivavd.
Då vert eg og kobla til ei pustemaskin. Den vert fjerna når eg har vakna og pustar sjølv. Sjukepleiar er til stades heile denne tida ved senga.
Det er og lagt inn ein liten hjartestartar og lite kamera, dersom det skulle verte trong for det- Desse vert dregne ut før eg forlet Trondheim.

Eg vil få høve til å få eit kort besøk om kvelden.
Vidare vert eg flytta til sengeposten sitt overvåkingsrom. Vanlegvis dagen etter operasjonen. Her vil eg vere tilkobla ein del slangar og anna utstyr for blodtrykk,hjerterytme, pustefunksjon og væskebalanse.
2. eller 3. dag etter operasjonen vert eg overflytta til eit vanleg rom på avdelinga
og så startar opptreninga.

Kameraten vert henta tidleg, og vi helsar kvarandre lukke til.
Så kjem søster med to tablettar for å få meg til å slappe av. " Og so", seier ho, " so er det ei sprøyte i skinka."

Snart byrjar eg å verte døsig, og kl.10.00 trillar dei meg ut. Ikkje lenge etter er eg borte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar