lørdag 22. april 2023

Morgontrim

Denne morgonen tyrkte eg at eg var i slag. Sola skein så fint frå klår himmel og det var lite bårer på fjorden. Og sidan eg er i gang med å trene opp både pust og kondisjon, så sette eg meg som mål å gå min gamle skulekrins til endes. 
Eg kledde meg lett då eg rekna med at solvarmen nok ville gjer det varmt nok etter kvart. Mest spent var eg på om føtene etter kvart ville protestere på lengda og farta. Det er år sidan eg har gått så langt.

For nokre år sidan gjekk eg strekninga på tre kvarter kvar veg, noko eg var klar over at eg ikkje klarte i dag. I dag brukte eg kvarteret meir, men ein time kvar veg er eg nøgd med. Det vert 15 min på kvar kilometer. Og i fylgje min telefon gjekk eg 8,3 kilometer til saman. Det er vel omtrent same gangfart vi brukte på vandringane i Frankrike og Spania for nokre år attende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar