mandag 10. februar 2014

Gran Canaria

 Så er to veker på Gran Canaria over for mi kjære og meg. To veker med internettpause, og to veker der eg hadde sett for meg vandringar i fjellet over turiststadane nede ved havet. Men slik vart det ikkje. For å nå fjellet måtte eg først ned ei li, for så å gå opp lia på andre sida av dalen. Først då kunne eg byrje å gå innover på fjellstiane. Og det vart det ikkje noko av. I staden vart det dagar med avslapping ved bassenget, og avkjøling i vatnet når huda vart for varm. Men og turar til Arguineguin og Puerto de Mogan. Og vandringar til Puerto Rico, Amadores og Tauro.
Men om kveldane når vi gjekk gatene og trappene opp til åstoppen vi budde på, etter middagen og travelheita nede i Puerto Rico, og samvær med vener, teikna turiststadane seg noko annleis enn i sollyset og varmen før på dagane. Då var det eit kjølegare drag i lufta. Nattehimmelen var mørk med blinkande stjerner, og ein veksande måneskalk. Men frå dei opplyste gatene, og dei mange store hotella glitra lyshavet opp mot oss. Her er det Amadores-stranda med sine hotell over, som er nærast. Bak ser vi noko av Tauro sine hotell, og lengst bak ser vi eit glimt av Puerto de Mogan.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar