torsdag 19. mai 2011

Blank himmel


17.mai lyste vesthimmelen blank på sein kveld.
I kveld vert den nok ikkje det, for ute regnar det, og regne skal det gjere her på Møre dette døgnet.
Men det er ikkje så viktig kor været vert her nokre dagar framover, for i kveld set vi oss på nattbussen til Gardemoen. Og i morgon kveld skal vi vere i Burgos.
Då er det meir interessant korleis været vert i distrikta Burgos, Palencia og Leon nokre dagar framover.

Vert det solskin og varme dagar, treng eg å ta mindre med i sekken, enn dersom det vert regn og kjølegare vær.
Det er spørsmålet idag når sekken skal pakkast.
Kva skal med, og kva kan eg legge att heime?
Greier eg meg med berre sandalar, eller bør eg og ta med sko?

Denne gongen har eg sett meg at sekken skal vere den lettaste eg har hatt på desse vandringane våre mot Santiago.
Om eg får det til, står att å sjå. Eg har dagen på å bestemme meg for innhaldet i den.

No tek eg pause med bloggen for nokre dagar framover.
Når eg er attende skriv vi juni månad, og høgsletta, mesetaen, i Nord-Spania er eit tilbakelagt stadium på caminoen.
Då er vi komne til Astorga og har fjella og dalane i Galicia att fram til Santiago de Compostela.
I år får vi fjellet alt første dagen, men det er ikkje den store utfordringa. 100 meter stigning skal vi vel klare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar