torsdag 1. mai 2014

1.mai

Så er den første raude kalendardagen i mai komen, og den vart kvit. Sommaren fekk vi ein smak av i april, men den siste dagen i den månaden fekk vi kvite snøbyger i fjordbygda. Og i dag tidleg når eg kom meg opp frå sengevarmen var det kvitt ute. Men det vart raskt borte då sola kika fram. Sidan har det skifta på med sol og snøbyger. Og temperaturen er ikkje av det høgste slaget. Så pass kaldt at skal eg prøve meg ut i noko lenger tid, må eg nok utstyre meg med votter på fingrane. Men vonleg varer det ikkje så lenge før søyla på gradstokken  syner høgare gradtal att. På den positive sida av dei lave gradtala er det gamle ordtaket. "Mai kulde gjør bondens lader fulle" . Det gjeld kanskje framleis sjølv om det er lite att av det som fylte bonden sine løer. I dag er det vel rundballar som tel for bøndene, og dei ligg ikkje inne i løer. Men denne smaken av sommar vi fekk i april gav oss ein rekordtidlig vår. Ute er trea grøne langt oppover liene, og blømer gjer det alle vegne. Så i påskehelga var det på tide å leite fram grasklipparen. Rekordtidlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar