lørdag 10. mai 2014

Så ventar nye vandringar.

Snart nærmar det seg snart vandring att. Berre ti dagar no så er vi på veg. Om då ikkje streik i Norwegians legg hindringar i vegen for det. Denne gongen er eg åleine kar mellom fem damer, som skal vandre saman. To av dei for første gong. Men er de ikkje komne i mål på vandringa då?, vert det spurt. Jau, Camino frances har vi gått ferdig, heilt fram til Santiago de Compostela, men denne gongen er det to kortare vegar vi planlegg å gå. Tre dagar på Camino de San Olav, og seks dagar på Camino Ingles.
Så no er siste førebuingsmøtet gjort unna, og forma til mi kjære og meg er testa. Eg var litt usikker på den. Det har vorte heller lite av treningsturar på meg denne våren, så mi usikkerhet var vel grunna. Men ein liten ettermiddagstur med seig stigning på eit par hundre høgdemeter, ( det er vel omtrent det vi har i vente denne gongen) fortalde meg at dette skal nok gå  bra. Og endå er det nokre dagar att for meir motbakketrening. I dag ser det lovande ut med lettskya himmel over bygda, så då vert det nok ein gåtur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar