lørdag 19. februar 2011

Vinternatt

Dagen har vore solrik, og gradstokken steig opp på plussgradene.
No er det vorte natt. Månelys natt. Men han er i ne månen, så lyset frå han har alt byrja å svekkast.
Ute viser gradestokken minus 8 grader.
Likevel trass i kulden ute, så freistast eg til å byte borte den varme stova for ei stund.
Den månelyse natta lokka meg til å feste bygda til minnebrikka frå ein annan synsvinkel enn den eg vanlegvis brukar.
Derfor vart det ein liten tur ut i natta og kulden, til sørsida av fjorden.


Framfor meg ligg bygdebyen lyst opp av kunstige lyskjelder i tusenvis. Og bak ruvar fjella. Og høgst ragar Saudehornet med sine tre toppar.
Ein av første dagane i august er det motbakkeløp frå fjorden og dit opp, 1313 høgdemeter. Omlag 50 minutt brukar dei raskaste.


Vender eg kameraet mot vest, så er det gatelysa langs E-39 som skaper ei perlekjede av lys langs stranda.
Der ute har eg og mi kjære vår heim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar