mandag 16. oktober 2023

Gjestar

Endå ein dag med gråvær og regn, og då vert det inneliv på denne karen. Men utanfor døra til plattingen min er det til tider eit yrande liv av flygande små gjester. For der har eg hengt opp jordnæter og solsikkefrø. Dei fjørkledde gjestane mine har venta på det lenge, især meisene. Dei har drive flygeakrobatikk utan for glaset i veker alt for å minne meg på at no er hausten komen, og at det på tide at eg tenkjer på maten deira. 
Eg let meg overtale til slutt, og no er det til tider eit yrande liv av flaksane venger ute. Av kjøtmeis, blåmeis og spettmeis, Sporven kjem i flokk og fylgje og raudstrupen min er og komen på plass, han held seg helst nede på fjølene og plukker opp av det som hamnar der. Ein nykomar i laget har eg og fått. Ein gjerdesmett hoppar og rundt med vølet rett til værs. Og så er det kongen i laget som trippar forbi i vona om kanskje det er råd å finne eit kvart.
Eg tykkjer det triveleg å sjå dei der utanfor glaset, og då får eg finne meg i at dei etterlet meg jobben med å ordne opp etter dei. For det står ikkje til å nekte at dei etterlet seg litt rot.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar