søndag 21. august 2022

Ukjende stiar.

Døtrene mine er flinke på å drage meg med ut å gå. Heime er landskapet kjent, men både i Sogn og i Romsdalen er det ofte i ukjent lende. Og sidan eg no er Møre og Romsdal fylke sitt midt fogderi, så fekk eg meg ein tur ut i det ytre av Fræna, og det indre av Aukra. Det var ein Stikk Ut post ved Hundediket som var målet. Første delen av vegen gjekk vi på vegen opp til Lauvåsgardane. Den var bratt eit stykke så eg fekk rett kjenne på lungekapasiteten min, men så svinga stien vidare oppover i skogen mellom store furuer, den vart flatare etter kvart til vi var framme ved vatnet som var dekt av vassliljer. No desverre avblomstra.
Vel nede i Jendembygda att heldt vi fram nordover mot Aureosen og Vågsøy kyrkje. Underveg kunne vi sjå utover Gossen og havet utanfor. 
Ein sving nedom Vågsøya og kyrkja der tok vi og før  Malmefjorden og så vidare gjennom Tustentunnelen og heim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar