lørdag 16. april 2022

Påske i indre Sogn.

Pandemien ligg bak og då er det tid for å gjer utsette vitjingar . Desverre er eg åleine for første gong då mi kjære døydde frå meg i mars. Denne påske er det ikkje mi heimekyrkje som er mi påskekyrkje, men to Sogndalskyrkjer. Dette fordi eg er på vitjing i Kaupanger. I dag gjekk vi tur langs stranda av Kaupangerbukta med utsyn til dei mektige fjella på sydsida av fjorden. Eg har fått vere tilstades i tre gudstenester på to dagar. Ikkje verst. Skjærtorsdag kveld var vi Stedje kyrkje der diakonen var forkynnar, og langfredag føremiddag var vi i den gamle stavkyrkja i Kaupanger, der prosten i Luster leidde gudstenesta. Med innlagt dåp.Men om kvelden  var vi i Stedje kyrkje att til kveldsgudstenste. Litt kjekt å høyre korleis to prestar vel sine innfalsvinklar til same teksta. Men midnattsmessa i heimekyrkja får eg diverre ikkje med meg i år. Det er eit sakn. Den gudstenesta er eit av høgdepunkta i påska for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar