søndag 12. mai 2024

Det skal vere bra å gå.

Eg har aldri brukt å gje meg nyttårsforsett, for eg har visst at eg kom til å bryte dei etter kort tid.
Men no når våren og varmen kom så har eg byrja på eit nytt , og vonleg, godt forsett. Å gå minst 5000 steg kvar dag. Eller kanskje det er best å sei, nesten kvar dag. Eg eg ikkje trygg på balansen min, og difor har eg fått meg eit armbandsur som skal varsle ut om eg  ramlar og vert liggande. Men uret vil gjerne ha meg til å gå desse antal steg, eller meir, kvar dag. Eg var ein tur til mi dotter i Kaupanger for nokre dagar sidan, og då drog ho meg med ut å gå kvar dag. Endå så varmt vær det var. Då var det mellom anna langs stranda av Kaupangerbukta at turane gjekk.
Denne helga var eg med mi dotter på  Nesjestranda, og ho drog meg med ut å gå. I dag vart det vel 6000 steg, fram og attende, heilt ut vestlegaste neset på Nesjelandet der Romsdalsfjorden opnar seg ut vestover mellom Sekken og Bolsøya. Heilt ut mot nordøyane langt der ute i vest.
Og i aust, bak Sekken og Nesjelandet, vert Langfjorden omkransar av sine fjell.
Og i nord, bak  Karlsøya og Bolsøybrua ligg Fannefjorden med Moldefjell over.
Og i dag låg vakre Romsdal bada i sol.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar